Úvod k tejto stránke..

Ahoj kamarat/ka,

teším sa, že si vyhľadal môj blog. Po dlhočiznej dobe som sa donutil využívať výhody blogovania a budem sa snažíť prispevať čo najviac. Do začítania sa....

03 augusta, 2008

Návrat na blog

Po dlheeeej dobe neaktivnej publikacie na blogu sa vraciam s novinkami z mojho zivota. Mozno niektori viete, ze som pracoval popri skole v organizacii Uni2010 (mimochodom este stale studujem". Moje posobenie som ale na cas zastavil a prestahoval sa na rok do Bratislavy, kde som bol zvoleny na poziciu "Viceprezident pre financie" AIESEC Slovensko. Jedna era konci a druha sa zacina. Navrat do AIESEC je v skutku uzasny. Uz som skoro zabudol aka je to dynamicka organizacia. Moj funkcne obdobie zacinalo oficialne 1.7., ale uz v juni som spolu s mojim timom zazil mnozstvo nezabudnutelnych momentov. Predtym ako sme nastupili, museli sme absolvovat transition (presun zodpovednosti od predchodcu...preberanie rozumov :) ) a zaroven planovanie na najblizsie obdobie. Byt zavrety tyzden na chate a cez den sa totalne sustredit da dost zabrat...este, ze sme to dokonale vyvazovali cez noc :)...este stale mam pred ocami Mareka s bednickou piva v rukach a otazkou: "tak co chalani?..co ideme robit?" Aby sme ale mohli prinasat vsetky novinky z nasho zivota, tak sme zalozili spolocny timovy blog, kde sa docitate o nasej ne-pracovnej aktivite :)...mozte sa nanho prekliknut cez lavu listu (vola sa "AIESEC Slovenko - MC blog")...upozornujem ale, ze je v anglictine. Aby som sa ale nerozpisaval o vsetkom a zaroven nicom, tak kazdej aktivite budem odteraz venovat jeden prispevok. Momentalne co o mne ale v tejto dobe potrebujete vediet je to, ze byvam v Bratislave a pracujem pre AIESEC Slovenko. Ostatne infosky pojdu ako na beziacom pase...slubujem! Lucim sa s vami a idem si vychutnavat zvysok nedele.

Žiadne komentáre: